Home » » Gökyüzündeki İlginç Cisimler

Gökyüzündeki İlginç Cisimler

Az önce inci sözlük'e girdiğimde bir başlık dikkatimi çekti girdim ve bunları gördüm.Hemen blogda paylaşmalıyım dedim.Bu ışık saçan cisimlerin ne olduğu bilinmiyor cisim mi değil mi o da bilinmiyor.Bu ışık saçan cisimler Rusya'dan İran'a,İsrail'den Lübnan'a çekilen görüntüler.Bu görüntüler bu gece çekilmiş hemde!


İşte o görüntüler:









Ermenistan'dan da görüntüler var.Biri burada Meteor Showerlar diye diye yorumlamış.Fakat alakası yok Google Amca'dan meteor shower yazarak ne olduğunu öğrenebilirsiniz.Görüntüye ulaşabilmek için tıklayın

Bu şey Ağrıda da görüldü !




Yazılı medyada Iğdır Valisi "Meteorolojik olay" diye röportaj vermiş.Tamamı ile halkın panik halini düşünerek böyle bir röportaj vermiş düşüncesindeyim.Çünkü bu görüntüleri görünce 3-4 araştırma yaptım ve alakasız bir şey !

Bu cisimlerin füze olduğu iddia ediliyor fakat olanak bile verilemez böyle bir şeye.Bu saydığımız ülkeler ve bölgeler arasında koca bir coğrafî bölge var.



Yukarıdaki videoda ise yukarıya doğru çıkıyor bu şey.Rusya da çekilmiş ve "roket" olduğu söylenmiş.
Son olarak dikkatinizi aşağıdaki videonun 22.Saniyesi'ne çekmek istiyorum.22.saniyede girdap oluşuyor ve kayboluyor...

Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net