Home » , , , , » aerakman Blog Logoları - Nereden Nereye

aerakman Blog Logoları - Nereden Nereye

Picasa albümlerime göz atarken gözüme çarptı logolar :) Eskiye döndüm bir an.O sıfırdan başladığım ve henüz toy olduğum zamanları hatırladım.Yüzüm de bir tebessüm oluştu.Blogum için yaptığım logoları sizlere göstermek istiyorum.Çoğumuz bilir logolarımızı fakat aramıza yeni katılan okurlarımın bileceğine emin değilim :)



Logolara bakarken kendime kızdımda "Bu nasıl logo ?" diye.Kendime her zaman daha iyisini yapabileceğimi aşılamayı severim.Fakat o zamanlar kabiliyetim o kadarmış diyorum fakat şu son logomuz ile kendimi geliştirdiğimin farkına vardım.Sözü fazla uzatmadan hemen logolarımızı gösteriyorum...

Blogger'a adım attığımda kullandığım 1. Logo


















Blogger şablonu değiştirmek durumunda kaldığım için kullandığım 2. Logo












Maskot olarak kullandığım kuşun alakasız geldiğini düşünerek yeni yaptığım 3. Logo







Biraz renklenmek gerektiğini düşünerek yaptığım 4. Logo
















Tekrar sevdiğim renklere dönerek ağırlıklı olarak "gri"yi kullandığım 5. Logo


















Ve son olarakta blogumda kullandığım logoyu yaptım.Ufak bir nostalji yapalım dedim :) Bu günlere gelmem de destekçim olan,emeği geçen herkese binlerce kez teşekkürler !
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net