Hoş Geldin, Metin2 !

Metin2'ye Alesta Server'ı varken başlamıştım.Ders notlarımın düştüğünü fark edince zorda olsa bırakmıştım.2009 yılında tekrar başladım bu bağımlılık yaratan oyuna ama bu sefer PvP Serverlara merak salmıştım.PvP serverlarda hiç bilmediğim item ve özellikleri gördüm kendimi geliştirdim
ve 2010 yılında tekrar M2 TR'ye başladım pTRn7831 isimli bir çar açmıştım.Savaşçı 59Lv de soyulmuştu.Oyuna hakaretler yağdırarak çıkmıştım.3 gün sonra mailime gelen "banned" yazısı ile karşılaştım ve bıraktım !

Tekrar başlamama sebep olan ise Ahmet Kaya ve Sabah Kemal Cansu'dur :) Ahmet'in sürekli oynadığını biliyorum arada konuşuyoruz ve "Başlasam mı lan acaba?" diyordum.Kemal de blogunda M2'ye başladığını yazınca "Ne duruyorsun be indir şunu oyna 3 ay tatil anasını satayım."dedim ve başladım !

Şöyle girip bir bakındım da özlemişim...Yabani Köpeklerin havlamaları,Yaşlı Kadın'ın sürekli aynı hareketi yapmasını özlemişim yahu...

Bıraktığım da en son "Kaos" vardı.Şimdi bayağı artmış, gelişmiş.Biraz alıştırma yapayım bakalım :D

PvP Server Önerilerinizi Bekliyorum


Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net