Home » , » Bazen Diyorum Ki

Bazen Diyorum Ki

Uzun zamandır Klavyemden Fırlayanlar bölümüne bir yazı girememiştim.Yanlış anlamayın bu yazıyı sırf bu yüzden yazmıyorum.

Aklımdan böyle şeyler geçiriyorum 3-4 gündür.Başlığı tam oluşturamadım ama yine de yazı içeriğim ile uygun olacak diye düşünmekteyim.




Bazen diyorum ki hayatı yaşa,takma kafana bir şey fakat bunun için maalesef ki para gerekiyor.Bu öğrenci yaşantımızda babamızın parası ile geçiniyoruz,yaşıyoruz.Ama bizim elimizde de bir şans var yani.Şimdiden sıkı tutarsan ileride sağlam para kazanırsın


Bazen diyorum ki şu derslerine asıl hayatını kazan sonra paran ile sefanı sür.Para mutluluk değil elbet yanında sevdiklerin de olmalı fakat bu işi nasıl dengelerim bilemiyorum yani bir yandan ailem ile vakit geçireyim bir yandan derslerime asılayım derken vakit kalmayacak bana.

Bazen diyorum ki bırak bu işleri çocukluğunu yaşa okuldur geçer gider diyorsun sonra da canın bir şey istediğin de malum para gerekiyor ! Para olmadan nefes bile alamayacağız diye korkuyorum...

Bazen diyorum ki her şey boşa bu dünya da paraymış cartmış curtmuş boşver.İnsanlığın ile yaşa ve anıl.Fakat artık insanlar sadece para ve diğer dünya nimetlerine bakıyor...Haberler de:


Denize uçan bir otomobilin videosunu çekmiş oradaki insanlar fakat hiçbiri de videoyu bırak 112'yi 155'i ara dememiş."Anaa denize düştüya lan araba!" demeyi daha uygun görmüşler...


Bir şeyler karaladım,umarım başınızı ağrıtmadım fakat içimdekileri tam manası ile dökemedim...Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.Esen kalın...


Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net