Home » » İşte Benim Masaüstüm !

İşte Benim Masaüstüm !

Hangi programları, nasıl bir duvar kağıdı kullandığımı merak eden arkadaşlar vardır düşüncesi ile yazıyorum bu yazıyı :). Onların merakını sonlandırmak için masaüstümü sizler ile paylaşıyorum.

Bana göre gayet düzenli.Bilgisayarım maalesef ki çok iyi değil.O yüzden bazı tahmin ettiğiniz programları bulamayabilirsiniz. (Photoshop gibi)

İşte Benim Masaüstüm:

İşte Benim Masaüstüm !

Kullandığım Programlar:

  • Google Chrome
  • Mozilla Firefox
  • Notepad ++
  • CCleaner
  • uTorrent
  • Sothink Logo Maker
  • TeamViewer
  • VLC Player
  • HyperCam 3
  • PhotoScape
  • GTA Vice City (Nostalji yapayım dedim.)
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net