Home » » Tatil Bitti Ya La

Tatil Bitti Ya La

Vay arkadaş şu güzelim 3 aylık tatilde bitti.Hayır anlamıyorum ki niye bu kadar çabuk geçip gidiyor.Beni görende sanki 2.sınıfa geçtim sanacak.11 yıldır yaşıyorum bu döngüyü.Anaa harbiden 11 yıl olmuş lan.Oha la o kadar yıldır eziyet çekiyorum :(

Mini mini birler çalışkan ikilere buradan şunu söylemek istiyorum, IceBerg'in görünmeyen tarafı da var.Doğruyu konuşmak gerekirse bu tatil diğerlerinden daha eğlenceli geçti gibi.

Her şeyi yaptım hemen hemen o yüzden biraz kafam rahat olacak ve aklımda "Keşke tatilde şunuda yapsaydım lan." demiyeceğim.Neyse beyler, bayanlar (ladies&centilmen) Summer Is Oveeer diyerek yazımı bitirmek istiyorum..

Summer is over- back to school

Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net