Home » » Mantığıma Ters Geliyor ?!

Mantığıma Ters Geliyor ?!

Bugün üniversite seçimimi düşündüm.Nasıl bir yol izlemeliyim, neler yapmalıyım, hangi mesleği seçmeliyim? gibi...Anladımki ne yaparsam yapayım.Adını duyurmuş bir üniversiteye gidemezsem eğer durumum vahim.

Neden böyle diyorum ? Çok basit, şöyle bir örnek ile açıklayayım.Boğaziçi Ünv. de otomotiv okuyan kişi hemen iş bulurken, Sivas Ünv. de otomotiv okuyan kişi iş bulmakta güçlük çekiyor.İş bulsada Boğaziçi mezunu kadar kaliteli bir şirkette, kuruluşta olmuyor maalesef.

Türkiye de Eğitim (!)

Ama bakın ki her iki kişide okurken aynı şeyleri görüyor, öğreniyor...Ama Boğaziçi Ünv. adını duyurmuş, İstanbul gibi büyük bir şehirde olduğu için mezunlarını havada kapıyorlar.Maalesef Sivas'tan mezun olan arkadaşımız ise zorlanarak iş buluyor hatta iş bile bulamıyor.

Türkiye'de eğitim sistemi bu durumdayken gerçekten iş bulmak, hayatını şekillendirmek, maddi gücünü oturtmak zor.İlla ki adını duyurmuş, bilindik ve büyük şehirlerde bulunan üniversitelerde okumak gerekli.

Bu olay benim mantığıma ters geliyor ya sizin ?
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net