Home » » Yeni Temaya Geçtik

Yeni Temaya Geçtik

aerakman Mini Logo | Favicon


Dün Hit Adam'ın Maroon v1 adlı temasını yayınlaması üzerine arkadaşlarıma danıştım "Sizce kullanmalı mıyım ?" diye.Onlarda, "Bence hiç durma hemen değiştir bu gayet güzel."dediler.

Temayı indirdim ve deneme başlığı altındaki bir temamda gerekli düzenlemeleri yaptım bazı şeyler ekledim ve bugün temayı tamamı ile kullanmaya başladım.

Temayı tasarlayan Hit Adam'a ne kadar teşekkür etsem azdır.  

Temanın Özellikleri Şöyle: 


 Breadcrumb navigasyon özelliği vardır ve kesinlikle çalışıyor. Bunu site:aerakman.blogspot.com şeklinde googleda arayarak görebilirsiniz.

Benzer yazılar eklentisi kuruludur ve 2 sütun şeklinde görüntülenir. Konu sonlarında pop-up paylaşım butonları yer alır.

Headerin alt kısmında aktif bir menü vardır, blogunuza eklediğiniz sayfalar oradan görüntülenir.

Sayfa şeklinde görüntülemek istemediğiniz linkler için de headerin üstünde şık bir menü vardır.

Footer, header, sidebar ve diğer tüm kısımlarda uyumlu renkler.

Seo uyumlu yazı başlıkları ve yazı başlıkları altında yazıya ait yazar, etiket, tarih, yorum bilgileri.

468x60 reklam alanı ve hemen altında tema ile uyumlu bir arama kutusu.

Ana sayfada özel şekilde görüntülenen yazıya ait resim ve yazıların hemen bitiminde devam eden devamını oku butonu.

Umarım sizlerde yeni tasarımımızı beğenmişsinizdir.Vakit ayıran herkese teşekkürler :)
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net