Home » » Sonunda Kavuştuk

Sonunda Kavuştuk


Oscar

Yaklaşık 2 yıldır köpeğime zorunlu olarak köyde bakmak durumundaydım.Komşularımız köpeğimin sert ve saldırgan olmasından korktukları için onu istemediler...

Oscar sürekli köyde ben ise burada birbirimizden ayrı kalıyorduk.Onunla ne oyun oynayabiliyor ne de yürüyüş yapabiliyordum.

Her zaman aklımın bir köşesinde "Acaba suyunu tazelediler mi ? Yemini doğru veriyorlar mı?" diye sorular vardı.Nihayet cumartesi onu getirdik.Köyde insanlar ile vakit geçirdiği için eskisinden daha uysal olmuş diyebilirim.Hiç olmazsa her insana saldırmıyor, hırlamıyor.

Asıl güzel olan da babamın benden habersiz getirmesi Oscar'ı.Beni arayıp "Oscar'ı getirdim." dedi ve o an mutluluktan şok oldum hemen onu görmek istedim.Akşam saatlerinde gittim ve gördüm onu o kadar özlemişim ki ona sarılmaya, sevmeye doyamadım.

Bugün yine gittim yanına, en sevdiği oyuncağı ile birlikte. :) "Hiç mi gitmiyordun köye ?" diyenler olur elbet.Gidiyordum ama ayda 1 veya 2 kez görebiliyordum.Uzak bir mesafede köyümüz.

Ama şimdi her haftasonu onunla birlikte yürüyüşler yapıp, oyunlar oynayacağım.Gerçekten bunları düşündükçe içimde bir şeyler kıpır kıpır oluyor.
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net