Home » » Adalet Nerede ?

Adalet Nerede ?

Thinking Man
Hepinizin bildiği o fizik derslerinden birindeyiz.Duvar tarafında en arka sırada oturuyorum hemen bir önümüzdeki sıra ise ders başından beri konuşuyor hoca uyardı bir kaç kez.Bende susmalarını söyledim ama nafile

Hoca en sonunda demez mi "Arkadaşlarınıza kızdım hepiniz 150 soru çözecek getireceksiniz" diye o an başımdan aşağı kaynar sular boşaldı resmen.Kalkıp konuşanlara tekme tokat dalasım gelmedi değil.

Her neyse hoca ile konuştuk, tarıştık en sonunda 25 soruya düşürdük.Benim anlamadığım nokta şu:

2 kişi konuşuyor diye 30 kişi yanıyor arkadaşım versene konuşanlara soruları bize ne yani ? Biz adam akıllı dersimizi dinliyoruz, problemleri defterimize geçiriyoruz, sorularına cevap veriyoruz.

Yok ama kurunun yanında yaş da yanacak ya bizlerede verdi soruları.Sağolsun 150 sorudan 25 soruya çekti ama arkadaşım haftasonumuz zehir oldu ya !

Bizim götüreceğimiz soruları kesin yazılı sorusu falan yapmak için yaptı zaten böyle bir şey...Hoca haftasonunu yaşıyor ayrıca maaşı da o alıyor biz ise 2 gün tatilimizi yaşıyamıyoruz.

Soruyorum şimdi sizlere Adalet nerede ?
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net