Home » , , , , , , , , , » Android Sohbetiyle Bu Bloga Adımımı Atarım!

Android Sohbetiyle Bu Bloga Adımımı Atarım!


Teknosaya hepimiz girmişizdir mutlaka. Ordaki yetkili arkadaşın size ilk cümlesinin içinde geçer bu android.
"Bu ürün android işletim sistemine sahip".
Bu teknosayla ilgili anımı kısaca paylaşmak isterim.



Bir gün arkadaşın tekiyle oturuyoruz. Bana ne dese beğenirsiniz. Telefonum android ee ne güzel. Ama bütün uygulamalar,mesaj yazmak için bile internet gerekiyor. Haydaaa...Bende para yok nerden yapacam internet paketini.



Benimde ilk yorumum ben yine nokianın kullandığı symbian işletim sisteminden devam edeyim dedim. Ucuz maliyeti yok sürekli açılıp kapanıyor telefon ama olsun. Teknosaya girdigimdeki yetkili arkadaşa bunları söyledim . Söylememle suratıma lafımı yemem bir oldu. Hepsini inkar etti küçük kısmı dışında. Megersem aşırı internet gerektiren bir sistem degilmiş. Soruyorsunuz bana şimdi niye araştırmadın. YGS-LYS Magduruyum abicim ben ne edeyim. Vakitim Yok. Vakiti olan arkadaşlar biliyor diye sohbet ediyorduk işte..
Bundan Nemi Çıkarıcaz Teknosadaki Denyolar ARA SIRA dogru konuşuyor!
Ayrıca böyle ön yargıları silmek istedim bu anımı anlatarak..

Hikaye kısmımdan sonra daha teknik özelliklerimle devam edeyim.

Öncelikle android samsung'un bu piyasaya soktugu ve aşırı bir çıkış yakaladıgı bir ürün. Takılma açılıp kapanma kesinlikle smybian'a göre aşırı iyi bir sistem. oyun grafikleri yeter arkadaşım bir kere . Siz hiç galaxy s ı kullandınızmı . Bu samsungun ilk iddialı telefonu arkadaş şerefsizim adamlar counter oynuyor ya. herif bir pes 2011 açtı. sanki telefonun içine pes 11 girmiş. analogla oynuyosun kafadan oyunu. önüne playstation analogu açılıyor. aşırı esnetik bir şekilde.

Sonra bu android çılgınlıgı tabletlerle devam etti. Bugünlük bu kadar gelecek makalem daha uzun olucak. Malum yarın lysnin son basamagına giricem. Kafam şu an 1 milyon desek yeri. hatalarım varsa affola arda bey'e de bana şans verdigi için teşekkürlerimi sunarım :)
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net