Windows 8 Beklenirken Ne Gelmiş Meger

Windows 8: Tamamen Yenilenmiş Bir İşletim Sistemi mi?
Ne İşe Yarar Bu Arkadaş ?
Çevremdekilere söyler olmuştum. Bu Windows Androidle kapışmak için bi sistem geliştiricek diye. Meyvelerini vermeye başlamışta benim haberim yokmuş. Dünya devi boş dururmu.
Ama tabi windows 8i farklı beklerdik biz. Sen Windows'sun her kullanıcıya hitap etmek zorundasın.

Windows 8 denilen mahlukat bizim evlerimizde kullandığımız bilgisayarlarda hiçte kullanışlı degil. Hatta bir özentilik bile denilebilir. Sadece tablet kullanıcılarına hitap ediyor. Tamam gelişiyor bu tablet denilen mahlukatlar ama sen tablette bir call of grafiklerinin tadını alabilir misin? Veya pes oynuyorsun küçücük ekranlar. Hiç bir zevki yok.

Burdaki kanılarıma nereden vardıgımı açıklamaya geldi sıra.

Konunun başındaki resim bunu açıklıyor aslında degilmi..
Bunu ekranınıza taşıdığınızı düşünün.. Bir başlat menünüz yok. Sadece interaktif olarak tasarlanmış bir saçmalık. Androidle girdigi yarışta bizim gibi kullanıcıları kendinden bezdirecek windows. 1 sene ben bunun hayalini kurdum. Windows 7 olaganüstü e windows 8 daha olağanüstü olabilmek zorundaydı. Ama pat saçmasapan bir androidde benzeyen bir deli saçması.


Bi W8 Nereleremi Girdi İşte Size Resmi:







Unuttun bizi Windows efendi !








Sistem Görüntülerinden Görsel Olarak Devam Ediyorum :







Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net