Home » , , , » Pagerank Güncellemesi - 03.05.2012

Pagerank Güncellemesi - 03.05.2012

Aylardır PR güncellmesini bekliyordum ve sonun da güncellendi pek memnun kalmadım!PR'min 2 olmasını bekliyordum fakat 1 olmuş Google'a bayağı atarlandım içimden.


Tabii çoğu yazım da dile getirmişimdir."Benim için okuyucularımın/takipçilerimin memnuniyeti önemlidir pagerank değil." diye
Bugün çoğu webmaster forumlarında,blogların da ve facebook grupların da bu güncellemenin haberi verildi.Ben güncellmeyi WMAracı'nda duydum ve hemen baktım 1 olmuş :( Dediğim gibi beklediğim 2 idi ama olsun hiç artmayan hala 0 da olanlar var tabii bunun yanın da 0 dan 4'e yükselenler de yok değil. aerakman | Blog'un site değelerini incelemek için buraya tıklayın.

Pekiiii, siz de durumlar nedir?



Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net