Home » , , , , , » Mission Completed Blog Kurtarıldı :)

Mission Completed Blog Kurtarıldı :)

Bugün en mutlu günüm diyebilirim...Cuma günü okuldan büyük bir hevesle eve geldim.

"Bloguma yazacağım !"diye.

Fakat bir baktım blogum "Kötü Amaçlı Yazılım Algılandı" uyarı sayfası ile açılıyordu.O kadar büyük bir moral sıfırlanması yaşadım ki etrafıma zarar vermek,ağız dolusu bağırmak istiyordum.

Çünkü gerçekten bloguma değer veriyorum.Güzel ve istikrarlı bir şekilde ilerliyorum ve böyle bir şey olması itibarımı,blogumun kalitesini zedeleyecekti.

Arkadaşlarıma sordum,WMAracı'nda konu açtım hepsi yardımcı olmak istedi fakat çözemedik bir türlü sorunu.

En sonunda kendi kendime "Baştan aşağı kontrol edeceksin Arda Bey !" dedim ve başladım kontrol etmeye...

Önce temada belirtilen hatayı aradım,bulamadım...
Sonra gadgetlarım da belirtilen hatayı aradım,yine bulamadım...
En sonunda tam tamına 50 yazımı kontrol ettim ve o etken ortaya çıktı!Çoğunlukla resimleri bilgisayarıma indirir daha sonra bloguma yüklerdim.URL'den eklediğim için aldığım URL böyle bir sebep doğurdu.Hemen resimi alıp kendim yükledim ve sorun çözüldü.

Kısacası "Mission Completed" :)
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net