Home » , , , » Yepyeni Bir Tema İle ærakman Blog

Yepyeni Bir Tema İle ærakman Blog

Geçenler de "Blogum da ne gibi değişikler yapayım ?" diye dostum Ahmet'e sorduğum da temamın yakışmadığını söylemişti.Gerçeği söylemek gerekirse üzülmüştüm.

Bana tema önermesini rica ettim kendisinden ve 4-5 tema önerdi bunların arasın da şuan blogta bulunan tema vardı.

Çok düşündüm çünkü ærakman v1 benim ilk gözüm ağrımdı,ilk editlediğim ve çevirisini yaptığım temaydı :)


En sonunda temayı değişme kararı aldım ve temamızı değiştim.Umarım siz değerli okuyucularım/takipçilerim de beğenmişsinizdir.Şu anlık ufak tefek sorunlar var temada onları da en kısa sürede telafi edeceğim :)

Temamız hakkında biraz bilgi vereyim,

Temamızın adı "Polished Blogger Teması".Temamızın orjinali WordPress'e entegrelidir.Kim yaptı ise sağolsun Blogger'a entegre etmiş.Tasarımı,butonları her şeyi ile göze hitap ediyor :) İlerleyen günler de belirttiğim gibi temadaki hatalar telafi edilecek ve tam anlamı ile yeni temamız ile bloglamaya başlayacağım...

Bu arada ærakman v1'in taliplileri blogu sık sık takip etmeye başlasınlar.Çok yakın da ærakman v1 temasını paylaşacağım :)
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net