Home » , » Erik :)

Erik :)


Erik.Ne güzeldir değil mi?İlkbaharın meyvesi erik sevmeyeni yoktur diye düşünüyorum.Öyle güzeldir ki akşamları dizi ve film keyiflerinde bir çöp kabı ve erik ile dolup taşan kabımızı alır geçeriz TV karşısına tabii yanında tuzu unutmamak gerek :) O tatlı can erikleri ağzımız da biraz ekşileştirerek daha çekici ve leziz hale geliyor.Yedikten sonra biraz dişler ve damaklar kamaşıyor hatta "gıcır gıcır" sesler çıkarır dişlerimiz :)


Hepimizin sevdiği erik tezgahlar da yerini aldı.Yine amcalarımız,abilerimiz el arabalarını almış okul köşelerin de "Eriiiik,poşeti iki liraaaa..."diye bağırıyorlardı :) İlkokul anılarıma döndüm okulun köşesinden "Erikçi amca bi poşet alcam."dediğim günleri hatırladım ve yüzümde bir tebessüm oluştu. :) Hepimize öyle olur çocukluktan güzel bir kare hatırlarız ve yüzümüz de bir tebessüm oluşur.Eriği alır arkadaşlarımız ile gizli gizli paylaşırdık başka isteyen olur bize kalmaz diye :))) Bugün 2012 yılının ilk eriğini mideye indirdim.Yeni olduğu için biraz acımsı tadı olsa da yine de özlediğim o tadı bana verdi :) Araların da tam olmuşlar vardı valla şahaneydi.Neyse ağzınızın suyu aktı galiba :) Çokta güzel anlattım ha :D Hemen alın diyeceğim ama biraz daha olsunlar da tadına tam varalım diyor bu yazının da sonunu böylelikle getiriyorum!Esen kalın....
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net