Home » , , , , , , » Bu Hafta İzlediğim Filmler #2

Bu Hafta İzlediğim Filmler #2

Merhabalar herkese,sınavlar nedeni ile uzun zamandır film izleyemiyordum.Geçen hafta bir 'nefes' alma aralığı buldum ve hemen film izledim :)
Bu hafta izlediğim filmler: Siyahlı Kadın ve Sen Kimsin ? adlı filmlerdi :)






Kendime sordum "Nasıl bir film tutkun var korku filminden komediye atladın ?" diye sordum.Eee malum uzun süredir film izlemeyince oluyor insanda böyle şeyler :)

Ancak ben zevk aldım :) Şimdi filmlerin konusunu kısaca vereceğim daha sonra ise izleme linkleri vereceğim sizlere :)

Sen Kimsin ?

Tekin (Tolga Çevik) ve emekli trafik polisi yardımcısı İsmail abi (Köksal Engür), kaybolan bir kızı bulmak için, hayatları pahasına her türlü tehlikeyi göze alır. Sıradan bir kayıp kız vakasının peşinde başlayan hikâye, hesaplaşmaların, oyun içinde oyunların geliştiği bir maceraya dönüşür. Kim masum kim suçlu birbirine karışır. Hafiyelerimizin tek bir hatası vardır, o da kendi yöntemlerini kullanmak!


Eleştirmek gerekirse, her zaman ki gibi çoğu mizah belden aşağı ve el hareketlerine dayanıyor.Adamlar da suç yok bu primi biz veriyoruz onlara...











































Siyahlı Kadın

Genç avukat Arthur Kipps, uzak bir kasabada yeni ölen bir müvekkilinin miras işlemlerini halletmek için yola çıkar. Fakat bu kasabada yolunda gitmeyen, bariz bir şekilde ters bir şeyler vardır. Kasaba, hayattayken hor görülen bir kadının hayaleti ile lanetlenmiştir... Daha önce de "I'm The King of the Castle" adlı romanı sinemaya uyarlanan İngiliz yazar Susan Hill'in aynı adlı romanından James Watkins yönetmenliğinde beyaz perdeye aktarılan filmin senaryosu ise bu kez Jane Goldman'a emanet. Gerilim dolu filmin baş rolünde ise hepimizin Harry Potter olarak bağrına bastığı Daniel Radcliffe yer alıyor...

Eleştirmek gerekirse,klasik Amerikan korku filmleri bir ruh rahatsızdır ve kendine yemin etmiştir başlarına bela olacağına  :) 




Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net