Lise Sınıf Geçti - Kaldı Hesaplaması 2012

Okul sonu yaklaştı lisedeki öğrenci arkadaşlarım arasında durumu kötü olanlar için güzel bir yazı diye düşünüyorum.Ortalıkta bu konu ile ilgili çok yazı var ancak ben size en doğrusunu söyleyeceğim...


Fen Liselerinin Yıl Sonu Başarı Puanı: 3.50
Anadolu Liselerinin Yıl Sonu Başarı Puanı: 3.00
Genel Liselerin Yıl sonu Başarı Puanı: 2.50

olan öğrenciler doğrudan sınıf geçer..Peki hesaplama nasıl yapılır hemen anlatayım...

Kendime göre hesaplıyorum ve ben Anadolu Lisesi 10.sınıf  Fen bölümün de okuyorum...

1.Dönem İngilizce Notum: 3
2.Dönem İngilizce Notum: 4

İkisini toplayıp ortalamasını alıyorsunuz yani,

3+4=7
7/2=3.5
3.5 yuvarlanıp 4 oluyor..

İngilizce ders saati 4,ağırlıklı notumuz ile çarpıyoruz.
4x4=16

Tüm dersleri bu işlemi tekrar ederek yaparsanız "Geçti/Kaldı" hesaplamasını rahatlıkla yapabilirsiniz.

Herkese şimdiden bol pekiyili tatiller :)
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net