Home » , , , , , , » Troll Karakterleri Nasıl Yapılıyor?

Troll Karakterleri Nasıl Yapılıyor?

Bu soruyu kendime birkaç defa sormuştum.Düşünüyordum acaba elde çizip sanal ortama mı aktarıyorlar yoksa PS ile çizim mi yapıyorlar diye...

En sonunda araştırdım ve nasıl yapıldığını buldum :)
Aslında hiç bu kadar kafa ütülemiyorsunuz bir site sayesin de istediğiniz troll ifadesini,metini ekleyip arkadaşlarınızla,sayfanızda,siteniz de paylaşabiliyorsunuz.

Neler yapacağınız sizin hayal gücünüze ve yaratıcılığınıza kalmış.Sözü fazla uzatmadan siteyi vereyim hemen :) Konu başlığında ki resimi de ben yaptım :D

Siz renk katabilir veya farklı karakter ve diyaloglar kurabilirsiniz :))

Troll Bilimi Karakteri Yap!
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net