Home » , , , » Quiz Sonuçları :)

Quiz Sonuçları :)



Selamlar,hatırlarsanız sizlere Quiz:Blog Yazarlığı Size Göre Mi? diye bir konu yayınlamış ve bu konuya sonuçları yorum olarak atmanızı istemiştim.Biliyorum çok geç kaldım ama söz verdim ve sözümü tutuyorum sizler için bir yazı yapacağım demiştim.Şimdi başlayalım..

Öncelikle anketimize ilk katılan duyarlı ve meraklı arkadaşımız Alper Orhan'a teşekkür ediyor ve sonucunu mizahi bir şekilde değerlendiriyorum :))

Alper kardeşimiz 25 puan ve üstü almış.Acaba kopya çekti mi?Bilinmez kendi vicdanına kalmış :)) Ancak biliyorsunuz ki quizimizin puanlama sonucuna göre Alper quizimizi başarıyla geçmiş bulunuyor :)

Diğer bir sınava giren ve sevdiğim kardeşim Ömer Faruk.Sonucu ile beni çok şaşırttı ondan +25 puan beklerdim ancak 16-24 puan almış.Olsun ben yine de sitesini ve yazılarını beğeniyorum daha iyisi kişiliğini beğeniyorum :) Ayrıca kendisiyle CS online oynadığım ve "Sen miydi la beni vuran?" deyişini unutamıyorum.Bayağı gülmüştüm :))

Furkan Özden'e geldik şimdiiiii.Hemşehrim,arkadaşım,blogger sorun çözücüm sağolsun varolsun beni şaşırtmadı ve +25 puan ile sınavını rahatlıkla geçti.Yorumun da  geçen ":D" ifadesi ile kendinden emin olduğunu kanıtlıyor :))  (26 puan :D7a 2b 1c" )


Dilek Betül Çay :) İsmini tam yazdım çünkü güzel bir tekerleme gibi oluyor bence :) Kendisiyle yeni tanıştım fakat çok sevdim.Fikirlerime duyarlı ve saygılı aynı şekil de insanlara da duyarlı ve saygılı ve bir bayanın web sitelerine merak salması güzel bir şey hoşuma gidiyor :)) Bundan önce ki kariyerini bilmiyorum ama 16-24 puan bence iyi.

Uğur Dalkıran,ilk wordpress sitemin temasını bana ücretsiz olarak Türkçeleştiren ve bu sayede arkadaşlığımızın başlamasına gerçekten çok sevindim.Uğur'un da kişiliğini ve saygılı olmasını çok takdir ederim.Kendisiyle Ömer Faruk ile olduğu gibi CS Online serverların da bayağı oynamıştık :) Uğur tam 24 puan aldı ve 16-24 puan aralığına girdi.Aslın da blog yazarlığı sonucundan böyle bir not alsa da CSS quizinden 100 tam puanı çakardı gibime geliyor :))



Ha bir de "Adsız" arkadaşımız var onu atlamayayım dedim.Kendisi 0-15 puan almış ve üzülmüş sanırım.Bu sınav önemsenmeli mi orasını bilemem ama bence kendini geliştirmelisin ve başka bloglara bakarak neyi nasıl yapıyorlar örnek almalısın :)



Sözüm de durdum o kadar da yazdım eh artık bir yorumu çok görmezsiniz :) Haydi kalın sağlıcakla!
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net