Home » , , » Oyun İnceleme:FIFA 12 (PC)

Oyun İnceleme:FIFA 12 (PC)



Merhaba arkadaşlar,çoğunuz geç kaldın bu yazıyı yazmakta diyecekler ama hayatım her zaman oyun oynamak ile geçmiyor :) FIFA12 kötülediklerin de merak edip PS(PlayStation) salonuna gitmiştim.Sanırım oynadığım LCD TV'den kaynaklı olmalı ki pek beğenmemiştim ancak PES12 ile karşılaştırdığım da gerçekten iyiydi...
Geçenler de ise derslerden ve havanın sıcaklığı bizi bunalttı ve okulu öğleden sonra astık.Bu sefer bir internet cafeye gittik burada önce CS oynadık daha sonra ben FIFA12 deneyeyim dedim.Oyuna başladığım an hareketsiz durdum dondum resmen.Öyle güzel grafikler ve gerçeğe yakın hareketler vardı ki oyuna adeta aşık olmuştum.1.5 saat için gittiğim nette 2-2.5 saat oturdum.FIFA12 gerçekten kendine çekiyor insanı.Ancak şöyle bir gerçek var ki menü azlığı nedeni ile FIFA daima geride kalıyor...PES12 de menü fazlasıyla var Örn:Become A Legend




Sözü fazla uzatmadan söyleyeyim eğer FIFA12 hakkında negatif düşünceleriniz var ise bence güzel bir LCD TV ile oynayın o zaman fikirleriniz tam tersine dönecektir :) Ben çok beğendim bence sizde beğeneceksiniz...
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net