Home » , » İyi ki Blog Yazıyorum...

İyi ki Blog Yazıyorum...


Arkadaşlar,geçenler de edebiyat dersinde hoca bize bir konu verdi ve bunun ile ilgili bir makale yazmamızı istedi eskiden yazsam bile anlatmak istediğimi tam ifade edemez,kağıda dökemezdim ne zaman blog yazmaya başladım o günden itibaren kelime haznem,cümlelerim gelişti.
Aslın da kalemime güvenirdim fakat her aklım da olanı kağıda dökemezdim.Edebiyat için yazdığım makale gayet hoş oldu.Sadece edebiyatta değil.Yoruma dayalı olan coğrafya sınavımız da bir o kadar basit geçti benim için arkadaşlarım "Nasıl yorumlayacağız la bu grafiği?" deseler de ben bayağı bayağı aldım başımı gittim sınavda güzel bir sonuç bekliyorum bakalım :) Kısacası eğer bir yerlerde bu yazıyı okuyor ve makale yazma konusun da eksikleriniz var ise bence ya bol bol kitap okuyun(sıkıcı hiçbiriniz yapmazsınız :) ) ya da bloglamaya başlayın ;) Bu arada uzun zamandır da Klavyemden Fırlayanlar'a bir şeyler yazmıyordum iyi oldu bak bu :D :) Haydi kalın sağlıcakla!

Hazır yazmışken buradan bildireyim bundan sonra eğer tembellik etmezsem hazırlamış olduğum bannerlara konu başlıklarını yazarak sizler ile paylaşacağım :)
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net