Home » , , , » PES 2013'ün İlk Tanıtım Videosu Yayınlandı!

PES 2013'ün İlk Tanıtım Videosu Yayınlandı!



Evet,tesadüftür sanırım daha dün FIFA12 ile ilgili bir yazı yazmıştım ve oyun kategorimize biraz daha ağırlık vermek istiyorum demiştim.Sağolsun KONAMI bugün bana güzel bir malzeme verdi :)
Videoda oyunun kapak yüzü olan  C.Ronaldo bulunmakta.İzlediğim anda sanki futbolu bırakmış ve yeniden dönmüş havası katıyor.Videoda oyun içi görsellerden hiç bir iz yok fakat bu bile büyük bir ses getirdi.Hatta facebook duvarım bir anda birbirlerini etiketlemiş PES13 tanıtım videoları ile doldu.KONAMI'nin bu duyurusu üzerine bakalım EA Sport ne yapacak?Acaba FIFA12 deki muhteşem grafiklerin üzerine ne koyacak en büyük merakım bu.PES13 de umarım Messi her oyuncuyu geçmez :) PES12 de tek saçmalık buydu  istersen ilk defa oyna yine de Messi herkesi geçiyordu bu da oyunu gerçekçilikten uzaklaştırıyordu.Sanırım artık gerçekçi oyunlar arıyoruz öyle değil mi?


PES 2013 Trailer:

Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net