Home » , , » Sonunda Toshibama Kavuştum!

Sonunda Toshibama Kavuştum!

Şu an bunları yazarken toshibamın klavyesini kullanmak paha biçilemez öncelikle bunu söyleyeyim :)) Neden ve nasıl olduğunu bilmemekle birlikte bilgisayarım bozuldu sorunu Windows'un çökmüş olmasıymış dediğim gibi neden ve nasıl olduğunu bilmiyorum..Her neyse bilgisayarımın sorunu aslın da 1 gün içerisin de çözülebilirdi ama bilgisayarı götürmek için çok tembellik ettim diyebilirim.O güne kadar....
Eski dizüstümüz HP F500 kullanıyordum.Dün akşam sunumu hazırlamış şekil de bilgisayarı kapattım ve yattım.Ertesi gün flasha aktarmak için açtığım da ise ekranın ışıkları yanmadı acaba sorun ledten miydi,ampuller mi kesmişti? bu sorular bayağı aklıma takıldı neyse sonra araştırdım ve iyi olduğuna karar verdiğim bir bilgisayarcıya gittim.(Reklamını yapmayayım boşverin :D) Sorunumu anlattım,sağolsunlar iyi karşıladılar yaparız ederiz dediler kısa da süre verince de bayağı sevindim.Kısa süre dediğim de akşam 4-5 gibi gel dediler.Gittim ve hala hazır değildi bana 5-6 gün sürer dediği HP'yi o gün teslim etti.Sunum onun için de olduğu için sevindim ama aklım hala Toshibamdaydı  yani 7 senedir kullanıyorum ve tek bir hata almadım windows çökene kadar.Neyse bilgisayarı aldım yağmurluydu kontrol etmedim hemen eve gideyim dedim akşam hava kararmıştıda.Gittim ve bir baktım driverlar eksik,wireless algılamıyor,FN kontrolleri çalışmıyordu...Bu sabah bilgisayarı babam ile gönderdim ve 1-2 saat önce bilgisayarıma kavuştum.Eski performansın da olması çok iyiydi bunun yanında lisansli virüs programı yüklemeleri de cabası :))) Bundan sonra size Toshibamdan yazacağım için gayet mutluyum :) Görüşmek üzere,esen kalın....
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net