Home » , , , , , , » Yeni Diziye Başladım: Revolution

Yeni Diziye Başladım: Revolution

Revolution

Dün gece uyku gözlerime daha fazla baskı yapmadan belki güzel film vardır diye kanal geziyordum. Tesadüfen CNBC-e de durdum. O anda bir şey başladı. İsmini, konusunu bilmiyorum dizinin girişindeki özetti. Yeni bölüme girerken dizinin adını ve konusunu öğrenmiş oldum.

Konusu şu imiş: 15 yıl önce elektrikle çalışan bütün aletlerin birdenbire durmasıyla başlayan kaotik ortamda sağ kalmayı başaran babası ve erkek kardeşiyle birlikte yaşamını sürdürürken kendini hiç beklemediği olayların içinde buluyor. Erkek kardeşi Danny milis kuvvetleri tarafından kaçırılıyor. Babası, Charlie’den uzun zamandır görüşmediği eski bir asker olan amcası Miles’ı bulmasını ve kardeşini kurtarmasını istiyor. Birkaç arkadaşıyla yola koyulan Charlie önce amcasını buluyor, onu ikna etmeyi başardıktan sonra kardeşini kurtarmak üzere yola koyuluyor.

Bu başroldeki Charlie denen hatun harbi güzel. Ayrıca filmin konusu da beni etkiledi. Grubun arasında bulunan Aaron isimli arkadaş ise bir zamanlar Google da çalışıyormuş. Hatta bir yerde: "Bankada 80 milyar dolarım var. Ama onu bir tuvalet kağıdı ile takas edebilirim." dedi işte durum bu kadar vahim.

Dizinin 2.bölümünü yeni bitirmiş oldum. Eğer vaktiniz varsa muhakkak izleyin. Tabii ki Dizi-Mag'den izleyin.
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net