Home » , , » aerakman | Blog 1 Yaşında ! :)

aerakman | Blog 1 Yaşında ! :)


Geçtiğimiz sene 19 Şubat'ta başlamış olduğum blogum ile bir seneyi geride bıraktık. :) Bu bir yıl içerisinde çok çok iyi dostluklar kazandım. Tartıştığım, fikirlerimin uymadığı insanlarda oldu ama kazandığım dostluklar yanında onları düşünmüyorum bile ;)

Neler yaptık derseniz bir yılda kendime sürekli tema editleyerek sonunda sıfırdan yaptığım bu tema meydana geldi. (GrandBlog) Blogger konusunda sürekli kendimi geliştirdim geliştirirken sizleri de düşünerek yararlı bulduğum şeyleri paylaştım.

Bu blog ile yaşadığım anılar sürekli kafamın bir köşesinde olacak çünkü unutmayacağım mutluluklar yaşattı bana :) Ha bu arada beni blogumu kurarken hiç yalnız bırakmayan Furkan kardeşime çok teşekkür ediyorum.

Benim gelişmem de katkısı olan Dilek ablaya, Ahmet dostuma, Daktilograf kardeşime, Rıza kankama ve muhabbetini sevdiğim Tahsin abime çok teşekkür ediyorum. Bilmeliler ki hepsinin yeri bende ayrı ve onlara güvenim tam ;)

Fazla duygusala inmeden, inşallah daha nice 1 yaşlara diyerek bu yazımızı da sonlandıralım.

Not: Çekiliş falan yok anam. Kusura bakmayın ama bu adeti bozuyorum muahahah :D

happy one year

Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net