Tatilde Sona Yaklaşıyoruz


Evet 15 günlük macera sona eriyor. Ne diyelim hayırlı uğurlu olsun hepimiz için. Tatilde ne mi yaptım ? Rutin olarak sabah kalktım akşama kadar bilgisayar arada TV izledim ya da müzik falan dinledim. Yani sizlerin de yaptığı gibi. Yok ben şu kayak merkezine falan gittim diyorsanız. Valla asıl tatili siz yaşamışsınız. Biz de sırtımızı kalorifere verip oturduk işte ne yapalım :)

Ama tatilin hakkını yemeyelim. Geç yatıp, geç kalkmayı özlemişim gerçekten. (Normalde geç yatar ekran kalkardım maalesef :( )

Buradan yetkililere sesleniyorum. 8 ay okul 3 ay tatil olmuyor, 4 ay okul 15 gün tatil hiç mi hiç olmuyor yani. Bari ara tatili 1 ay diğerini de 4 ay yapın mis. Öğrencilerin kafası  resetlensin ki  derslerde benim gibi "la tatilde şunu yapamadım hay babasını" demesin. Dersini dinlesin.

Bu yazının da sonuna gelmeye başladık.. Pardon gelmişiz zaten. Haydi görüşürüz.
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net