Kendime Vakit Ayıramıyorum ?!


Evcimen biri olarak sürekli evimde vakit geçirmeyi isterim. Bana bıraksalar evden dışarıya adımımı atmam. Malum geleceğimi sağlama almak için okul - dershane ikilisine katlanmalıyım. Bu ikili yüzünden ne cumartesi-pazarım ne de hafta içi okuldan sonra bir dinlenme sürem kalıyor.

Okuldan gelip okul derslerini tekrar et, dershane ödevlerini yap, test çöz derken bir bakıyorsunuz yatma vakti gelmiş. Bazı ödevler nedeni ile bu yatma vakti sarkıyor da sarkıyor e bu seferde uykusuzluk tavan yapıyor. Uykumu alamamışsam kesinlikle başım ağrır. Baş ağrısını da çok şiddetli atlatıyorum bu da beni zorluyor.

Hafta sonu saat 12-1 arası kalkar benim için kahvaltı olan herkes için öğle yemeği olan aktiviyeti gerçekleştirir. TV de ne var kurcaladıktan sonra bilgisayarın başına geçer bloguma kimler bakmış, sosyal medya da yine ne olmuş diye bakar ve maillerimi kontrol ettikten sonra. Geriye kalan vaktimi muhabbet kuşlarım ile geçirirdim. Bakımlarını yapar, kafeslerini temizler ve onlarla oynardım.

Ancak bunların hepsi geçmişte kaldı diyebilirim. Bu sistemin yüzünden kendime vakit ayıramıyorum ve yeni nesil tam bir robot kafası ile geliyor. Ne sosyal aktivite ne de kültürel bir aktivite yapabiliyorum.

Kısacası bu yazının özeti budur:

hayallere giden yol okuldan geçmemeliydi
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net