Bumerang Rezaleti


No, Don't Entry


Bloglamaya ilk başladığım zamanlar amacım CSS/HTML öğrenmek ve bu blog ile para kazanmaktı. Hürriyet'in servisi Bumerang ile tanıştım oradan ilk başlarda 1-2 liraya teklifleri kabul etmiştim. (Göz boyamak için büyük miktarlı örneklere kandık) Blog tutulmaya başlayınca teklif 9-10 lira oldu sevindim.

Sonunda 102TL birikti ve çekmeye karar verdim. Koskoca Hürriyet bu emeğimden 20TL Stopaj parası ve 5TL işlem ücreti aldı.

Bana kala kala 77 küsür lira kaldı. Anasını satayım 102 lira nere 77 lira nere HDD alma hayalimde böylece suya düştü (neyse yine bir şekilde biriktirdik parayı da indirim bekliyorum :D )

Sen gel koskoca Hürriyet o kadar kişiye 1-2 liraya reklam yaptır linkini bulundur gel benden işlem ücreti al hadi stopaj neyse de işlem ücreti ney lan !

Fark ettiyseniz bu yeni temaya geçerken bumerangın sağda bulunan görselini kaldırdım iyi ki de kaldırdım. Ben size söyliyim arkadaş eğer bu işe başlamayı düşünüyor ya da başladıysanız vazgeçin. Emeğinize yazık
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net