Tatil Mode: On*


Cumartesi pazarı saymazsak bugün itibari ile tatil moduna geçtim tatilde ne yapıp edeceğimi buraya yazmayacağım da acayip sıkılıyorum la niyeyse hani derste " kaç dakka kaldı daha amk ya " demeyi özledim anasını satayım.

Edebiyat dersinde uyumayı, boş geçen müzik derslerinde kameralara yakalanmadan okulu 45 dakikacığına asmayı özledim la. Özledim diyorum da derslerde yaptığım tek şey buydu:

sunger bob tumblr gif

Tatilin ilk günü saat 10.50 de kalktım. Saate inanamadım  tam 4 kez baktım normalde 14-15 arası kalkan ben bu saatte kalkınca saate 4 kez bakması normal yani. Gittim kahvaltımı yaptım. Eee sonra ? Sonrası malum geçiyosun pc başına akşama kadar kös kös oturuyosun. Dizi-Mag'den dizi falan izliyosun sosyal ağlarda takılıyosun (Hava atıyım dedim yani facebook ve twitter var sonuçta :D )

Burası amerika değil sonuçta sokakta gezip artistik patinaj yapacak, maceradan maceraya koşacak bi durumumuz yok anasını satayım. He arada kuzenle gider PS3'te iki pes atar gider karnımızı doyurur sonra da evlere dağılırız yani 15 gün böyle geçecek gidecek işte. Ama çoğunlukla yapacağım şey budur biraderler, sisterler:

fight club tumblr gif



Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net