Home » , » Oynamaktan Hoşlaştığım Oyunlar {Mim}

Oynamaktan Hoşlaştığım Oyunlar {Mim}


Oynamaktan Hoşlaştığım Oyunlar {Mim}


Bilgisayar da oyun oynamak kadar sevdiğim bir şey yoktur. Rıza'nın mimlemesi ile siz Co'lara oynadığım oyunları sıralayacağım.(Rıza'ya teşekkürler ve öpücükler bu arada)

Not: Bloguma yazdığım ilk mim olduğu için buradan İzmir'deki teyzemgillere, İstanbul'daki dayımgillere sevgiler saygılar..

  • NFS Most Wanted 2, geçen günlerde incelememe yazımda da belirtmiştim.Bu oyunu ve NFS serisinden hoşlandığımı.
  • GTA Vice City, evet doğru okudunuz eski de olsa o benim için bir efsane o yüzden onu yüzlerce kez de oynasam bıkmam yani.
  • PES 13, futbol ile ne kadar ilgilenmesem de bu oyunu oynamayı çok seviyorum :D
  • Assassins Creed 3, bu oyunu okulun pc odasında tanımıştım. O gün bugündür seve seve oynarım.
  • Hitman: Absolutionakjldaskd var bi de keltoş ve 47 no'lu ajanımız. Hitman 2 ile başladım ve hala devam ediyorum.

Şu sıralar online oyun oynamıyorum nedense. Ama çevremin etkisi ile LoL'e başlayacağım galiba artık kısmet.


Rıza çevremdeki herkesi mimlemiş bana kimse kalmadı ınısını sıtıyim...


Neyse bende TahsinSungur'u, FurkanÖzden'i, OğulcanTurhanlar'ı bi de Ahmet kardomu şey ederim olur biter la
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net