Push - Darbe

Push Filmi (2009)
Psişik güçleri olan bir grup insan "Bölüm" adı verilen kuruluşa karşı direnç göstermek ve kendileri gibi tüm psişik güçteki insanları kurtarmak için ellerinden geleni yapacaklar.Aslında film çok karışık geldi bana kim ne nedir tam çözemedim.Geç saatte izlememin nedeni olsa gerek.

Filmde Koklayıcı, Saklayıcı, İzleyici, Yıkıcı gibi psişik güçleri olan insanlar var ve bu insanlar kendilerini daha güçlü ve ölümsüz yapacakları ilacın peşindeler.

Şunu söylemek istiyorum filmin sonunda sanki Push 2 var gibi bir mesaj verilmiş araştırdım fakat Push 2 filmi yok acaba önümüzdeki seneler de mi çıkacak bunu çok merak ettim doğrusu :) İyi seyirler.
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net