Türkçe Çevirisini Yaptığım İlk WordPress Teması


Aslında bu tema 2. fakat sorunsuz olarak bakarsak 1. sırayı alıyor.İlk çevirisini yaptığım tema Dilek ablamın (seyyahelma.com) teması idi.Fakat sorunlar olunca yaptığım çalışma pek içime sinmedi.Hem kendimi geliştirmek hemde pratik yapmak adına yeni bir tema arayışına koyuldum ve bu temayı buldum.


Temamızın adı CatchBox temamız wp kurulumu yapıldığın da bizlere sunulan temaya epey benziyor.(Bende sonradan fark ettim -,-)
Her neyse ilk kez bir WP temayı sorunsuz bir şekilde çevirdim, düzenledim.Gayette güzel oldu bence :) Temamızın demo ve indirme linklerini de paylaşacağım.

Unutmadan bu yazı altına "Çeviri yapmakta ne var 5dklık iş" gibisinden profesyonel ama aslında amatör olduğunu belli edecek şekilde yorum yapan arkadaşlar olabilir.Görmezden geleceğim...

Temamızın indirme ve demo linklerini verelim.Resimi tam boyutta görüntülemek için üzerine tıklayabilirsiniz.



DEMO İNDİR
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net