Bıktım Bu Bilgisayardan !

HP 530
Yakın çevremdekiler bilir Toshiba bilgisayarım elektrik kurumunun sayesinde yandı.Bunun üzerine babamın eski (külüstür) bilgisayarını kullanmaya başladım.Bilgisayara format atamıyorum çünkü babama lazım olan programlar vs. şeyler var.Ancak umarım babam bu yazımı okur ve neler çektiğimi görür.






Bilgisayarımın özellikleri şöyle:

  • 15 dakikada açılır ve kapanır.
  • Full şarj edilse de sadece 42 dakika dayanır.
  • İnternet tarayıcısında en fazla 4 sekme açabilirsiniz.
  • Oyun oynamazsınız.
  • Facebook'a girerken arada 10-15dk arası donar.
  • Wireless çekim hızı oldukça düşüktür.
  • Her gün Ram yer.1GB'lık Ram 503MB oldu.
  • Başlat çubuğundaki saati, ses denetim aracını vs. göstermez, yeniden başlatmanız gerekir.
  • Arada sırada CD-Rom kendi kendine açılır.
  • Bazen USB Flash Belleği tanımaz ve yeniden başlatmanız gerekir bazen defalarca yeniden başlatmalısınız.

Evet bu yukarıdakilerin hepsini yaşıyorum.Aranızda "Arda'ya Bilgisayar Alıyoruz." diye bir kampanya başlatırsanız sevinirim.Gerçekten sevinirim yani.Sizlerde bu duruma düşmeyin diye bilgisayarın marka ve modelini vereyim de almayın (artık üretiliyor mu hurdadan bilmiyorum.) HP 530 Dizüstü Bilgisayar'ı sakın ama sakın almayın! 

Ha bu arada geçenlerde PSD to CSS öğrenmeyi geçirdim içinden.PS CS6 indirdim ve kurdum.Tam çalıştırmak istediğim de hata verdi.Ahmet'e(Kralizasyon) sorduğumda "Bu hatayı ilk kez sende duydum" dedi.O an tüm PSD to CSS hevesim kaçtı bilgisayarı kapadım ve gittim TV izlemeye... 

Eğer bir çözüm öneriniz varsa buyurun.Taktik falan verin yani yeni bilgisayar için.Okullar açılacak ve tatilde şu bilgisayar ile hiç doğru bir anım yok !

Ve bu bilgisayara bunu yapmak istiyorum:

Bilgisayar Parçalamak




Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net