Yaz Tatilleri Çok Eğlencelidir (!)

Hadi be oradan ! Nerede eğlence ben niye göremiyorum.Yoksa eğlence varda benden gizli mi yapılıyor ? Yaz tatilleri eğlenceli geçmez.Yaz tatilleri kilo aldırır insanları sıkar ve sıcaktan pişirir.Şimdi hepiniz söyleyin tatile bir yere gitmek dışında çok mu eğleniyorsunuz ? Ya telefon başında arkadaşınızla mesajlaşıyor ya da bilgisayar başında arkadaşlarınız ile konuşuyorsunuz.Ama yaz tatiline girmeden 1-2 ay önce öyle mi ?




"Kanka yaz bi gelsin off neler yapıcam bla bla bla" artık "Kanka yaz bi gelsin off neler yapıcam..." dan sonrasını dinlemiyorum.Çünkü hiç bir zaman olmuyor o dediklerimiz :D Oldurabilen varsa ayakta alkışlarım plaket verecek halimiz yok :D Neyse sizide sıktım sıcak başıma vurdu işte bende anlatayım derdimi dedim :D

Şu resim ile de yazımı bitireyim barii :D



Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net