İlk Wallpaper Çalışmam

Eveeet, artık kendimi biraz daha grafik tasarıma vermeliyim diye düşündüm.Hatta bugün WMAracı'nda bir logo yarışmasına katıldım.(Eğtim Sitesi İçin) Çok saçma bir logo yarışmayı kazandı ama ortada emek var,saygı duyulmalı.

Yarışmaya çevremin logolarımı beğenmesinin gazı ile katıldım.Bugün boş boş logolar tasarladım.Çoğu arkadaşım kartvizit tasarımı yaptığımı bilir ama logo tasarımı çok ayrı bir şey.Logoları tasarladıktan sonra "Neden birde wallpaper çalışması yapmıyorum ?"dedim.7-8 tane çöpe yolladıktan sonra ortaya adam akıllı bir şey çıkarttım.Bu çalışmamı sizler ilede paylaşmak istedim.


Yaptığım logo 1280x800 boyutlarında.Siz değerli okurlarımında wallpaper çalışmam hakkında yorumlarınızı bekliyorum :)

Dilerseniz wallpaperı buradan indirebilirsiniz.
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net