Sherlock Holmes 2: Gölge Oyunları

İzlediğim filmler arasına Sherlock Holmes 2'yi de geçenlerde kattım.Neden 2'yi izledin derseniz.Şöyle diyebilirim: İlk filmler daima hikaye başlangıcı olur ve sıkıcı olur kuzenim izlediği için ona sordum.Konu bağlantısı yok ikiside ayrı konular 2 den başlayabilirsin.Dediği için direkt olarak 2'yi izledim.


Filmde Sherlock'un olayları tahmin etmesi onun ne kadar zeki ve ileri görüşlülüğünü gösteriyor.Film gayet güzel insana izlerken "Vay anasını adamda ki zekaya bak"dedirtiyor.Gerçekten öyle bu cümleyi 4-5 defa kullanmışımdır herhalde :D



Bu tür filmlerden pek hoşlanmasam da gayet beğendim hele ki son sahne müthişti.Söylemiyorum muhakkak izleyin fakat size son sahneden bir resim göstereyim ;)

Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net