T.C. Yazdılar Vatanı Kurtardılar (!)


Bugün rutin olarak Facebook'a girdim bir baktım ki arkadaşlarımın isimlerinin başında TC yazıyor. Tabii ilk başta aklıma Türkiye Cumhuriyeti geldi ama neden yapmışlardı bunu ? Çevremden bir kaç arkadaşa sordum sonra internet haberlerinde okudum. (Basın öyle bir hale geldi ki her habere şüpheci, uydurma gibi bakıyorum.) Olay tabelalardan T.C.'nin kaldırılması yüzündenmiş sanırım.

İlk örnek olarakta Ziraat Bankası'nı gösteriyorlar. Yeni logosunun üzerinde klasik Z ve B harflerinin üstünde T.C. ibaresi duruyor. Logoya bakmak için tıklayın.  Ancak koyun değiliz diye geçinen bu gösterişçi vatansever arkadaşlar koyun ve sazan olduğunuzu akşam saatlerinde yine Facebook'ta paylaşılan bir görüntü ortaya koyuyor.

inci sözlük


Evet bu olayın altından da İnci Sözlük çıktı. Bir yandan iyi ettiler milletimizin ne kadar cahil ve koyun olduğunu hepimiz öğrenmiş olduk. 4-5 İncicinin TC ekliyoruz demesi ile herkesin TC eklemesi koyunluktan başka nedir ? Bir de rant kazanmak için hemen TC sayfaları üredi. Twitter da hashtag'lar atıldı.

Birde 10-15 yaş grubu arası genç kardeşlerim büyüklerinden duyduğu 2-3 siyasi laf ile kendilerini öne atmaya çalıştılar. Bu eylemler sizin yaşınıza uygun değil. Gidin adam gibi okulunuzu okuyun ! Reşit olduktan sonra oyunuzu kullanır, sözünüzü söylersiniz. Doğru kelime etseler yine bir şey demem ama oradan buradan duyma şeylerle..
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net