aerakman v3'e "Merhaba" Deyin


Merhaba dostlar, 26 Ocak 2013 tarihinde sizlerle aerakman v2 isimli temamı paylaşmıştım. O günden beri kendi yapımım olan GrandBlog temasını kullanıyordum. 1-2 ay önce aerakman v3'ü oluşturmak aklıma yattı.

PS'de çizim yeteneğim olmadığı için kareli bir defterin arkasına kafamdaki tasarımı çizdim. Bunu uygulamak güç oldu ama sonunda güzel sonuçlandı. Sizin anlayacağınız bu tasarımda noktasından virgülüne kadar emeğim var :)

aerakman v2'den Farklı Olarak Ne Yaptım ?


  • Breadcrumbs // Navigasyon eklendi.
  • Yepyeni kendi tasarımım olan paylaşım butonları eklendi.
  • Sidebar ve başlıklarda hover olarak CSS3 Transitions kullanıldı.
  • Menü bütünüyle değişti.
  • Post-body bütünüyle değişti.
  • Yorum formu bütünüyle değişti.

Evet yukarıda sıraladığım değişiklerden bir kaçı sadece. Hatırlayamadıklarım da olabilir.

Bundan önce kullandığım GrandBlog'a fazlasıyla talep vardı. Mail yoluyla dağıtıp dağıtmadığımı sormuşlardı. Temayı dağıtmıyorum fakat cüzi bir fiyata satışa sunuyorum. Satış hakkında detaylı bilgi için iletişim kurun. Temayı incelemek için tıklayın.
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net