Euro Truck Simulator 2 İncelemem



İçinde araç kullanmayı bulunduran her oyunu severim. Bu yüzden bilgisayarda daha çok yarış ve simülasyon oyunları var. Truck simülasyonların bana göre en iyisi Euro Truck Simulator 2'yi deneme şansı buldum ve çok sevdim.

Oyuna ilk girişte Türkçe bir panelin sizi karşılıyor olması çok hoş. Uzun bir süreden sonra oyunların Türkçe dili ile sunulması insana ayrı bir tat veriyor.


Diğer Truck oyunlarına hiç benzemiyor. Yani sürekli birisi için oradan oraya yük taşımıyorsunuz. Gerekli paraya ulaştıktan sonra kendinize bir iş kurabilir İş ve İşçi Bulma kurumlarından firmanızda çalışacak kişiler alabilirsiniz. Gelen yenilikler arasında bu çok sevdiğim bir özellik.

Euro Truck Simulator 2 Cover

Bir çok truck ve simülasyon oyunu oynadım fakat en gerçekçi hissettiren bu oldu. Hele bir direksiyon setiniz varsa. Sizden keyiflisi yok.

Ivedo, DAV, Scania, Renault, MAN gibi çekicileri kullanmaktasınız. Her bir çekicinin ayrı özelliği var. Bunu oynarken sizde keşfedecek ve ileride satın alacağınız çekiciye karar verebileceksiniz. Oyun hakkında çok şey söylemek istemiyorum çünkü hepinizin oynamasını istiyorum. İlk başladığınız andan bırakamayacağınız bir oyun bu.

İyi eğlenceler..

Euro Truck Simulator 2 trucks
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net