Eskiden Oynanan Oyunlar #Mim6


Hale'nin başlattığı ve beni Veysel'in mimlediği güzel bir yazı ile karşınızdayım. Mimin konusu başlıktan da anlaşılacağı gibi çocukluğumuzun vazgeçilmez oyunları :) Bu konuyu pek kısa tutamam geliyor ama sizi sıkmadan yazıyı bitireceğim.

13 Aylık


Bu oyun futbol ile ilgiliydi. Kaleciye topu havadan kaptırmamak ve yere seken topu kaleye göndermemek en büyük kurallarıydı bu oyunun. Futbol ile pek aram olmadığından topu sektirme yarışmasında en az sektirir ve de kaleye ben geçerdim. Yine de hoşuma giderdi bu oyunu oynamak.

Saklambaç


Hemen hemen herkesin aklına ilk gelen oyundur saklambaç. Hele mahallece akşam saatlerine doğru oynuyorsanız sizden iyisi yok. Hele birde arkadaşlarla üstümüzdeki kazakları, tişörtleri değiştirirdik ki Ebe bizi karıştırsın ve ismimizi yanlış söylesin diye öyle de olurdu ve herkes saklandığı yerden Çanak çömlek patladı diye bağırarak çıkardı. Ey gidi günler :)

Yakan Top


Belki de oyunlar arasında en iyi bunu oynardım. Topu havadan ama sert attığımdan can almaya kalkarlar fakat yanarlardı. Ortada iken de pek yakamazlardı.

Daha bir çok oyun sıralayabilirim ancak bunlar kafi. Siz değerli arkadaşlarımı da bu yazıya mimliyorum:

Kralizasyon, Redakte, Furkan Özden
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net