Nötrleşme Sporu


Geçen gün son 3 dersin boş olmasıyla eve erken geldim. Evde canım sıkıldı sahile inip gezmek istedim. Yine emekli amcalar, teyzeler şu ünlü termal eşofmanlar ile yürüyüş yapıyorlar. Kafamı çevirdim bir de baktım. Bir amcamız almış köpeğini orta tempoda koşu yapıyor iyi güzel spor sağlıklı yaşamda. O ağzındaki sigara ne be amcacım ! Bir an adama çıkışmak istedim daha sonra "aman ne yaparsa kendine yapar bu yaşına kadar boşa mı yaşamış." dedim ve oturup denizi izlemeye koyuldum.

Şimdi bu amcam nereden baksanız +60 yaş üstü. Kendi zehirleniyor bir de koşu yaparken çevresinde ki insanları da sigaranın dumanı ile zehirliyor. Yahu amcam 60 yaşına kadar sen nasıl yaşadın ? Hayır yani bu kafayla senin tahminen 25-30 yaşların da bu dünyadan göçmen gerekirdi bence.

Spor yapayım sağlığıma kavuşayım derken bir yandan da akciğerlerini zehirliyor. İşte bu yüzden başlığı Nötrleşme Sporu koydum. Bu gibi insanlara şaşıyorum..

Bu arada bir haber vereyim sizlere. Eğer bir aksilik çıkmaz ise Burak İşçi'nin yapmış olduğu Paravan Blog temasını WP to Blogger yapacağım. Şu an çalışmalara başladım. :)
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net