Bir Karavanım Olsa...


Ne güzel olur. İstediğim her yere gidebilme imkanın var ve nerede kalacağım derdin de yok. En büyük hayallerim arasında Karavan ile dünya turu da var. Düşünsenize dilediğiniz her ülkeyi geziyor ve oradaki Karavan Park'larında kalıyorsunuz ya da sakin bir deniz kenarı ya da bir dağ yamacında karavanınız ile konaklıyorsunuz.

Bu yolculuğa en iyi dostum Oscar ile çıkardım. Belki de dünyayı gezen köpekler arasına girer kim bilir ? En çokta gidip, gezdiğim yerleri bir güzel fotoğraflamak ve karavanımın bir bölümüne bu fotoğrafları koymak hayallerimden birisi.

Tabii biraz daha hayal gücümü kullanayım.. Mesela bu karavan yakıt kullanmasın basınca gitsin abi :D Şu an düşünüyorum da yakıt işi bayağı sakat ya. Burası işin şaka tarafı tabii karavan hayalini gerçekleştirmek için gerçekten iyi bir maddiyat (nalet para...) gerekli.

Pasaport, vize aracın yakıtı-bakımı hadi bunları geçtim ben ne olacağım, (aç açına dünyayı turlayacak halim yok ya .s .s) Oscar ne olacak ? Bunları da hesaba katarsak dediğim gibi maddiyat gerekli.

Olur da gerçekleştirirsem bu hayalimi gezdiğim yerlerin fotoğraflarını yine bu blogdan görebilirsiniz ;)

wv-caravan
Fotoğrafın renklenmesi için üzerine gelin.

Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net