Home » » Yazmak İçin Yazmayın !

Yazmak İçin Yazmayın !

Writing
Şu son zamanlarda blog sayısı epeyce arttı.Artık düzenli ve kaliteli blog tutanlar çok nadir.Hepsi blogdan reklam geliri ile kısa yoldan para kazanmaya çalışıyorlar.Yani en azından benim düşüncem böyle.Tamam emeğinizin karşılığını alın ama ben ortada bir emek göremedim.

Bir kaç blog keşfettim.Başlık ve yazı içeriği uyumsuz.Ya da sadece yazı olsun diye yazılmış iki satırlık bir yazı.Şöyle bir şey de olabilir.Blog yazmaya yeni başlamış ve henüz acemiliği üzerinden atamamıştır.Tamam kabul ama bu keşfettiğim bloglar en az 7-8 aylık.

Bir de "Blog yaz para kazan." gibi saçma kampanyalar ile blogculuğun adını kirletenler var.İşte onlar benim KaraListem'deler.Hiç bir zaman kendileri ile ilişki kurmam, sitelerini ziyaret etmem.

Demem o ki, blog yazmak para demek değildir.İnsanlar rahatladıkları için veya yazmayı sevdikleri için blog tutarlar.Yazmak içinde 1-2 cümlelik yazılar yayınlamayın.Bu konuda bir sürü makaleler var bunları okuyun ve kendinizi geliştirin.


Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net