Home » » Ödevlerimi Biriktirdim Ve...

Ödevlerimi Biriktirdim Ve...

Ders Çalışmak

Geçtiğimiz hafta her gün ödev verdiler.Ders programına baktım, "Amaan yarın yokmuş boşver o zaman" diyerek PC başına gömüldüm.Oyunlar oynadım, internette vakit geçirdim.

Ama sonra ne oldu ?

Perşembe günü nefes bile alamadan ödevleri yapmak zorunda kaldım.Çünkü bütün ödevler Cuma gününe kalmıştı.Geometri, Almanca, Müzik, Matematik, Fizik derslerinden ödevlerim vardı.

Kolaydan zora mantığı ile başladım ödevlere yaptıkça sonu gelmiyordu.Hani derler ya dipsiz kuyu diye aynı o şekildi.Arada zor sorular çıkıyordu onları gördükçe dahada sıkılıyordum.Kendime ödevleri biriktirdiğim için kızıyordum.

Ödevlerin tamamını bitirdiğimde saat 23.40 civarlarıydı tüm günümü ödevlerin başında geçirmiştim.Yarım saat sonra yatağıma yattığımda kendi kendime "Bundan böyle ödevleri biriktirmek yok, günü gününe yapacan oğlum sonra böyle günün bitiyor." dedim.

Bugün geldiğimde ödevlerimi hemen yaptım.Kafam rahat ve kendime ayıracak vaktim var.Size tavsiyem benim gibi eğer ödevlerini biriktiriyorsanız veya biriktirmeyi düşünüyorsanız yapmayın !
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net