Home » » Bisiklet Gezisi

Bisiklet Gezisi


2 yılı aşkın bisiklet sürmüyordum.Nedenini bende bilmiyorum canım hiçte istemiyordu.Sanırım bisikleti alıp bakımını yapmamak için tembellek ettiğimden sürmüyordum.Bugün bisikletin güzelce bakımını yaptım lastiklerini şişirdim, frenlerini ayarladım, yağladım, pas dökücü sprey sıktım, her şeyini yaptım.Sapa sağlam tıkır tıkır çalışır oldu :)

2.5-3 saate yakın bisiklet sürdüm.Doğru konuşmak gerekirse hamlamışım bacaklarımda bir ağrı var sormayın :) Ama yinede çok mutlu oldum bisiklet sürerken gerçekten özlemişim.Yokuş aşağı inerken o rüzgarın yüzünüze hafifçe dokunuşu var ya bence o an hiçbir şeye değişilmez.

Okulum yakın olsaydı da bisiklet ile gidip gelseydim gerçekten çok güzel olurdu.Aslında hani diyorlar ya küresel ısınmayı önlemek/azaltmak için bisiklet sürün diye.Bence çok güzel olur ancak bunun için kesinlikle yeni yollar yapılmalı ve insanlar bisikletlilere karşı bilinçlendirilmeli.Hala çocuklar için bir oyuncak olarak görülüyor bisikletler.Avrupa da ise bir ulaşım aracı olarak görülüyor.

Diyeceğim odur ki şu son sıcak günlerde bisikletinizin bakımını yapın ve bisikletiniz ile kısada olsa bir gezi yapın.Gerçekten sizde çocukluğunuzda mahallede 5-6 kişi grup olarak ön tekere şişe taktığınızı hatırlayacaksınız :)


Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net