Home » , » Yaptığınız Ödevi Evde Unutmak...

Yaptığınız Ödevi Evde Unutmak...

Bugün hepimizin bir kez bile olsa yaşamış olduğu bir konuyu anlatacağım...Sizler de benim gibi ödev yapmak yerine bloguma girip bir şeyler yazsam,acaba yazılarıma biri yorum yapmış mıdır? diye kendinizi yersiniz :) 



Ama bir gün canınız ödev yapmak istedi öyle ki önünüze gelen her ödevi yapma isteği duyuyorsunuz.Arkadaşlarınızdan ödevi öğreniyor ve büyük bir özenle ödevinizi yapıyorsunuz.Her yerini santim santim ayarlıyorsunuz ve ortaya şahane bir ödev çıkıyor.Öyle ki ödevinizi çok beğeniyor ve ailenize "Ödevimi yaptım." diyerek hava atıyorsunuz :)

O sabah ödevi yapmanın huzuru ve mutluluğu ile okula gidiyorsunuz.Arkadaşlarınız ödevden bahsediyor şöyle bir sırıtarak "Ben yaptım bile oğluuum" diyorsunuz ve o ders geliyor yapmamışlara göre havalı bir bekleyiş içerisindesiniz öğretmenin o sözünü bekliyorsunuz "Çıkarın ödevlerinizi kontrol edeceğim." öğretmenin ağzından bu söz çıkar ve ödevi çıkarmak için çantanıza elinizi atarsınız ama bir bakarsınız ödev yok!Nerede bu ödev diye debelenirsiniz,hafiften bir endişe sarar insanı :) Öğretmen sizin "Yaptım hocam ama evde unuttum ya" demenize kulak asmaz çünkü çok bayat bir mazeret :) Öğretmeninizin gözünde de eskiden kalma kötü bir imajınız var ise sormayın gitsin yandınız :)) Bazı öğretmenler iyi niyetli oluyor da haftaya tekrar bakacağım diyor :) Bu anı yaşamamak için sabah çıkarken muhakkak bakın çantaya :)  Bu konumuzu bir troll ile tamamlayalım :) 



Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net