Home » , , » Facebook Gündemleri

Facebook Gündemleri

Selam arkadaşlar,bugün yazıma facebook gündemlerini ele alarak devam etmek istiyorum...
Aslında facebook ile 4.sınıfta arkadaşımın önerisi ile tanıştım :) İyi ki tanışmışım ki bu noktalara gelmem de facebookta tanıştığım arkadaşlarımın çok etkileri var.Neyse konumuzdan şaşmayalım.

Facebook'ta bir zamanlar "Şunu yapanlar beğen xD" gibi paylaşımlar vardı.O zamanlar çoğumuz çocuktuk böyle şeyler hoşumuza giderdi...Daha sonra büyüdük ve biraz da olsa olgunlaştık tabii bu büyüme sürecinde yazılarımız ile Türkçe'yi katlettik!Daha sonra ise "Ergenus,Hocam ben ne yaptım ya.,O Değilde;,..." gibi sayfalar oluştu bu sayfalar genelde bir şeyler hakkında komedi yaparlardı.Özellikle ergenler ile :))

Şimdi ise Facebook'un gündemi 9GAG ve Troll Science (Troll Bilimi) bu karikatüre benzeyen şeyler gayet hoş aslında çoğu gündelik hayatı anlatıyor benim de hoşuma gidiyor tabii.Ama Facebook gündemin de birileri daha var ve unutmak imkansız!! İnciciler ve Caps sayfaları ;)

Troll Bilimi ile kafa kafaya olan İnciciler biraz da olsa Troll biliminden öndeler gibi :) Aslında birbirlerinden resimler alarak kullanıyorlar :)

Merak ettiğim konu bu gündem ne zaman değişir yerini ne alır bekleyip hep beraber göreceğiz :))

Teşekkürler...
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net