Home » , » Her Zaman Ki Kopya Dolu İngilizce Sınavı

Her Zaman Ki Kopya Dolu İngilizce Sınavı

Bugün 2.dönemin ilk sınavına girdik.İngilizce hocamız biraz ayyaş :D O yüzden o yanınız da otursa bile rahat rahat kopya çekersiniz.
E tabi biz boş durur muyuz?Durmayız! Hemen kopyalar hava da uçuştu sınıfta sadece fısıl fısıl sesler var fakat bir an içeri edebiyatçı girdi ve sınıfta çıt çıkmadı kopya kağıtları yırtılırcasına alınıp saklandı...Sınav çok basit fakat kopyasız sınava girmek kumsuz sahile,şekersiz çikolataya benzer :)


Sınav da 16,30 ve 24 puanlık yerlerden iyi yaptığımı umuyorum.Diğer yerlerden de birkaç bir şey yaptım :)
Son 2dk ise ölümüne salladım :D Sallarken ara da boşluklar kaldı mantık yürüttüm ve baktım ki tam oturuyor :D Hemen doldurdum boşlukları o yüzden ilk sınavdan ümitliyim :) İnşallah ilk sınav yüksek olur ve devamı da öyle gelir.Sınava girecek tüm arkadaşlarıma başarılar dilerim.Kopya çekerken yakalanmayın inşallah (:
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net