Home » , » Son Zamanlarda Canımı Sıkan Olaylar

Son Zamanlarda Canımı Sıkan Olaylar

Arkadaşlar son zamanda kulağıma gelen ve şahit olduğum olaylardan sonra bu yazı da içimi dökeceğim. Argo ve küfre dikkat etmeye çalışacağım ama sabrım taştı artık. Ayrıca bu yazı uzun olabilir okumadan yorum yapan cahil kişilere gerektiği cevabı vereceğim.


Geçenlerde Facebook'ta bir durum gördüm. Hepimizin tanıdığı ve oldukça popüler ve hiti yüksek bir blogun sahibi. Çoğunuz ona "abi" diyor ve yalakalık yapıyorsunuz..

Bahsettiğim kişi hitini arttırmak için eline geçen tüm w*rez dosyaları paylaştı ve gelmiş durumunda diyor ki

"W*rez içerikle aldığı hite sevinen blogcular var. Artık kendime blogcu demek istemiyorum."

Bu durumun altına çok şey yazmak istedim ancak tepki toplamak ve saygısızlık etmek istemedim. Çünkü herkes hata yapar ve o hatasından döndü. Fakat o hatayı işlemiş biri olarak hemde o w*rez içeriklerle blogunu oldukça popüler yaptıktan sonra böyle bir cümle kurması... ":D" güldürdü beni. Siz anlayın ;)

Değinmek istediğim bir nokta ise mailime ve arkadaşlarıma gelen tehdit mailleri. Yahu arkadaşlar aklınız yok mu sizin ? Nerede yaşıyorsunuz ? Klavye delikanlılığını bırakın özünüze dönün. "Yaradılanı sev, yaratandan ötürü." demiş Yunus Emre. İnsanlarla sorun oluşturmak yerine saygı ve sevgiyle iletişim kurun.Herkes ile anlaşmak zorunda değiliz, değilim. Ancak insan olduğu için ona saygı göstermek zorundayım ki karşımdakinin de bunu yapma zorunluluğu var.

Gelen tehditler, hakaret dolu mail sahiplerine bakıyorum da çoğu 18 yaş ve altı. Yani şikayet etsem olan aileye olacak. Anne ve baba da çocuğuna bunu konduramayacaklar, aile içi sorunlar olacak vs. Neyse sorununu tehdit yerine otur adam akıllı konuşarak çöz.

Ha bir de şöyle bir olay var bak buna muhakkak değinmeliyim. Bloglar arası çalma olayları falan. Gerçekten şaşıyorum insanlara şöyle bir cümle gördüm,

"O benden menüyü çaldı benden ondan onu çaldım."

Yahu o senden çaldıysa iletişim kur derdini anlat insan evladı ise anlayacaktır. İnsan bir şeye sahip olana kadar her şeyi yapar ona sahip olduktan sonra ise eninde sonunda bırakır onu. Çünkü bu heves denilen şey çok nalet bir şey. Bir anda heves ediyor ve hoop araklıyor temadan, yazıdan bir şeyleri. İşte bunun yerine 5 dakikanı ayır ve bir mail gönder. İstediğin şeyi yapımcıdan rica et. Verir vermez orası ona kalmış.(Ancak, "Ekmeğini yalnız yiyen, yükünü yalnız taşır.")Ha birde emek sarf etmemiş bir temadan görüp rengiyle oynamış ve "Ben yaptım." diyenler yok mu ahhh ahhh nesilleri hiç tükenmeyecek.

Not:  Ben sütten çıkmış ak kaşık değilim. Sizin gibi insanım ve hata ettim ancak bu hatalarımdan ne yarar görerek ne de zarar görerek ve göstererek dönmedim. Tam yerinde ve zamanında döndüm.  Ve insan olanlarla ilişkimi hep sağlam tutmaya çalışıyorum.
Not2: İşiniz düştüğün de selam verecekseniz lütfen vermeyin. Allah'a yakın bana uzak olun.

Kısacası yukarıdaki yazdığım olaylarda ki insanlara tek söyleyeceğim şu:

fuck you
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net